Google Website Translator Gadget

torsdag 12 januari 2012

Fram med häcksaxen

Efter graviditeten har jag verkligen fått värsta svintohåret, det är så slitet att jag funderar på att använda det för att rengöra min gjutjärnsgryta. Nej men allvar, jag måste klippa av det. Jag vill verkligen inte alls göra det men som det är nu är fullständigt ohållbart. Det kommer aldrig att se välvårdat ut igen om jag inte gör något åt det nu. Så allt ska bort! Nästan i alla fall.
Har ni tips på några fina frisyrer som är lättskötta så hojta till. Inte för kort dock, jag tänker mig något sånt här:




Min favorit är nog frisyr nummer två men med tanke på mitt självfall så är nog frisyr nummer tre lämpligast.

2 kommentarer:

Maminka sa...

Urläckra frisyrer! Så skulle jag också vilja se ut, men med mitt tunna hår är det kört.
Du kommer att se raffig ut i vilken som!!! Den i mitten är kanske den allra fräckaste i mitt tycke. So, go for it!!!!!
Massvis med kramilikramisar

Miranda sa...

Ja, vi får väl se.... Egentligen vill jag inte alls men jag längtar verkligen efter ett friskt hår nu!!
Kramisar