Google Website Translator Gadget

torsdag 24 februari 2011

Hejsan svejsan

Jag vet att det är skittråkigt att mina inlägg inte har bilder men min kamera har pajat så tyvärr blir det inga bilder :(  Feel free att se det som ett tips på vad jag önskar mig i 30-års present, hehe!

Idag har jag varit på en klinik långt utanför stan för att göra genetik test. Inte alls så avancerat som det låter, det var i princip bara blodprov och en lång intervju om sjukdomshistoria i släkten. Börjar kännas som att allt faller på plats, galet skönt efter ett par veckor som varit minst sagt upp och ner. Nu har jag i princip gjort allt som måste göras och ordnat allt som måste ordnas (och då menar jag förstås inte allt som måste köpas utan allt byråkratiskt trams i det här, trots det, underbara landet:) det enda "stora" kvar är sjukhus registreringen. Har till och med fått sova riktigt bra ett par nätter nu!

I helgen blir det till att åka till bergen på gränsen mot Polen för lite skidåkning (dock ej för mig) med jobbet. Ska försöka låna en kamera så att det åtminstone blir lite bilder därifrån. Vi har en riktigt ködknäpp här just nu och de har lovat 22 minus på lördag, härligt....

Puss o kram på er!

Inga kommentarer: