Google Website Translator Gadget

måndag 2 augusti 2010

Hot hot hot!

Hello där!
Har inte orkat blogga alls de sista dagarna, här har varit supervarmt!

Helgen var hyfsat lugn, fredags bara slappade jag och i lördags var jag och Eva ut och tog några drinkar med ett gäng av hennes kompisar. Vi var på en ganska cool klubb med Pulp Fiction tema så där var 2 stora Cadillacs mitt inne på klubben men vi var rätt trötta båda två så vi stack hem vid halv två tiden. I söndags var det galet varmt så då var vi vid en konstgjord strand som de anlagt vid flodkanten, superhäftigt faktiskt :)

Nu ska jag strax träffa en kompis från sverige som är här på bröllopsresa så jag måste kasta mig i duschen.

Stoooor kram på er!

Bild från Vaclavske Namesti som ligger ett par hundra meter från mitt hem

Bild från Vaclavske Namesti som ligger precis där jag bor.

Inga kommentarer: