Google Website Translator Gadget

onsdag 30 maj 2012

Sista språnget


Hej hopp!

Här är vi mitt uppe i första årets sista utvecklingssprång. För oss innebär det att vi har en liten bebis igen, tjoho! En liten bebis som vill bli buren hela tiden, sover dåligt och vägrar mer eller mindre all mat utom mjölk, majskrokar och blåbär. Och ibland lite annan frukt. Oerhört frustrerande. (Ja, mamma och pappa, jag vet att jag var skitjobbig med maten i måååånga år :). Hur som helst, man får vara lite uppfinningsrik. Idag lyckades jag lura i honom lite, lite pannkaka genom att mosa den och blanda i äppelkräm. Vi får väl se om jag lyckas lura i honom lite lasagne också senare, det är klurigare.

Det positiva med det hela är i alla fall att den här lilla killen kan så himla mycket nu, det går verkligen undan! Om tre ynka veckor kommer Viggos mormor, morfar, farmor och farfar (VI LÄNGTAR MASSOR!!!) och då ska Viggo visa upp alla sina nya färdigheter, och lite till.

1 kommentar:

Maminka sa...

Mormor och morfar längtar ihjäl sig efter att se alla färdigheter!
Just nu går tiden alldeles för sakta!
Kramelikramisar till er alla