Google Website Translator Gadget

måndag 26 mars 2012

Igen

Jaha, då var det ny vecka igen. Det varma och fina vädret håller i sig ännu, så vi ska så klart spendera så mycket tid som möjligt utomhus. Blir kanske till att besöka lekgruppen också, men det är lite synd att vara inne, så troligtvis hoppar vi över det denna veckan och besöker Detsky Ostrov i stället.

Mindre än två veckor kvar till Skottland nu! Ska bli superroligt. Självklart tar jag med mig löparskorna. Även om det säkert inte blir löpning varannan dag som här hemma, så är det ändå bättre med en eller två gånger än ingen alls. På tal om träning så var jag på Zumba igår, vilken besvikelse :( Med all löpträning så vill jag gärna  blanda upp den med någon grupp träning åtminstone en gång i veckan, för att använda lite andra muskler men framför allt för att ha någon som pushar en till att ta i lite mer när man själv tycker att det är nog. Men efter Zumba passet igår kände jag inte något alls. Och ingen träningsvärk alls idag. Nä, Zumban känns för mesig, hädanefter blir det Fitbox i stället. Det ska kännas ordentligt!

Jag ska försöka fota Viggos söta tand (tänder, men den ena syns inte mycket ännu) idag, men det är lättare sagt än gjort :)

Vi hörs senare, hej så länge!

Inga kommentarer: