Google Website Translator Gadget

lördag 21 april 2012

Lite tråk och lite skoj

Hej svejs!

Idag mår jag bättre. Fortfarande lite trött men tusen gånger bättre.

Jag var på sjukhuset för MRI scan (magnetröntgen) i morse. Det gick rätt bra, trots att jag råkade öppna ögonen när det var nån minut kvar, och givetvis fick jag genast fullständig panik. Det var väldigt nära att jag tryckte på knappen, men jag lyckade tvinga mig själv att blunda och andas djupt. Lite löjligt, jag vet, men fy fan vad man blir klaustrofobisk när man inser att det bara är nån centimeter runt om en och ingen chans att röra sig det minsta. Hur som helst, doktorn kommer att ringa senare i veckan så får jag veta hur det gått.

I kväll ska jag på födelsedagsfest/inflyttningsfest hos Magda och Jiri. Blir dock ingen sen kväll, jag är fortfarande rätt hängig. Men det ska bli roligt att träffa dem i alla fall.

Här får ni lite Viggobilder från vår sjukvecka!









Inga kommentarer: